پیش بازی پاریسن ژرمن – بارسلونا؛ پاریسی ها در پی انتقام گیری


پیش-بازی-پاریسن-ژرمن-بارسلونا؛-پاریسی-ها-در-پی-انتقام-گیری

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم پاریسن ژرمن و بارسلونا در دور رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان اونای امری در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ توسط بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده اند و تنها با هدف انتقام گیری مقابل کاتالان ها صف آرایی خواهند کرد. پاریسی ها در فصل جاری شروع خوبی نداشتند و در لیگ فرانسه نیز نتایج مناسبی کسب نکردند اما رفته رفته به روز های خوب خود بازگشته اند و در ۷ دیدار گذشته خود در لوشامپیونه ۶ بار به پیروزی رسیده اند و ۱۷ بار دروازه حریفان را باز کرده اند تا در شرایط خوبی مقابل کاتالان ها صف آرایی کنند. پاریسی ها آخرین دیدار خود در لوشامپیونه فرانسه را با پیروزی ۳-۰ مقابل بوردو به پایان رساندند تا نشان دهند آمادگی خوبی برای مقابله با کاتالان ها خواهند داشت. امری در این دیدار موتا را به دلیل محرومیت و پاستوره و کریچوویاک را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین با توجه به عملکرد ضعیف آرئولا، به نظر می رسد کوین ترپ بار دیگر سنگربان پاریسی ها خواهد بود.  

در سوی مقابل کاتالان ها که فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اند در شرایطی در پارک دو پرنس به میدان خواهند رفت که در این ورزشگاه نتایج مناسبی کسب کرده اند. بارسا در لالیگا با لغزش های گاه و بی گاهی که داشته است فرصت مناسبی در اختیار مادریدی ها قرار داده تا به قهرمانی لالیگا نزدیک شوند اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا چهره ای متفاوت داشته است، کاتالان ها با ارائه نمایش های قدرتمندانه با ۵ پیروزی و تنها یک شکست با اقتدار از مرحله گروهی صعود کرد و لیونل مسی با ۱۰ گلی که به صمر رسانده است به تنهایی در صدر جدول گلزنان این مسابقات قرار دارد. بارسا در آخرین دیدار خود در لالیگا به نتیجه پر گل ۶-۰ مقابل آلاوز به پیروزی رسید اما مصدومیت ویدال عاملی شد تا شیرینی این پیروزی به تلخی بگراید. لوییز انریکه برای این دیدار الیکس ویدال و ماسکرانو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور رافینیا در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. با این حال بازگشت سرجیو بوسکتس و آندرس اینیستا به ترکیب این تیم خبر خوشحال کننده ای برای هواداران بارسلونا خواهد بود.

نتیجه ۶ رویارویی پایانی دو تیم، ۳ برد برای بارسا و تنها یک پیروزی برای پاریسی ها بوده است و آخرین دیدار این دو تیم در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ با برتری ۲-۰ بارسلونا همراه بود.

 

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در ۶ دیدار از ۷ دیدار گذشته خود مقابل پاریسن ژرمن حداقل ۲ بار به گل رسیده است.

بارسا در ۵ دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا حداقل دو بار به گل رسیده است.

پاریسی ها در ۹ دیدار گذشته خود مقابل بارسلونا هرگز موفق نشده اند دروازه شان را بسته نگاه دارند.

پاریسی ها در ۶ دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده اند.

پاریسی ها تنها در فصل ۹۴-۹۵ موفق شده اند بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کنند.

پاریسی ها در ۴۲ دیدار خانگی گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها یکبار شکست خورده اند که آن شکست هم مقابل بارسلونا متحمل شده اند.

بارسا ۹ دیدار از ۱۱ دیدار آخر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. همچنین کاتالان ها در ۹ فصل گذشته موفق شده اند از دور یک شانزدهم نهایی به مراحل بعد این مسابقات صعود کنند و از این حیث در لیگ قهرمانان اروپا رکورد دار هستند.

کاوانی در ۶ دیداری که در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته است، ۶ گل به ثمر رسانده است اما در ۳۵۰ دقیقه ای که مقابل بارسلونا به میدان رفته است موفق نشده است دروازه این تیم را باز کند.

سرمربی پاریسن‌ژرمن، اونای امری در ۲۳ دیداری که با تیم های مختلف مقابل بارسلونا قرار گرفته است تنها یکبار به پیروزی رسیده است، ۱۶ شکست و ۶ تساوی نتیجه سایر دیدار ها بوده است.

نیمار در ۴ دیداری که مقابل پاریسن‌ژرمن به میدان رفته است موفق شده است ۵ بار دروازه این تیم را باز کند، همچنین این بازیکن برزیلی با ۷ پاس گل در صدر جدول پاس گل دهندگان لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد.

http://90tv.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.